chronologisch jaaroverzicht 2020

jaaroverzicht_2020.jpg - 98.10 kB
vrijdag 1 januari 2021
Plaatselijk Belang Elsloo en Tronde wenst alle inwoners en ex-inwoners van Elsloo, de bezoekers van onze dorpswebsite en de adverteerders in ons dorpsblad en op onze website een voorspoedig 2021. Kalenderjaar 2020 zit erop. Het was een jaar waar veel Nederlanders met gemengde gevoelens op terug kijken. De oorzaak is bekend.

Met een traditioneel bezoek door de leden van Vesuviusclub Elsloo aan alle 70+’ers van het dorp werd het oude jaar afgesloten. Op een originele en waardige manier verwelkomde Vesuviusclub Elsloo het nieuwe jaar. Zittend op een boerenkar deed de Vesuviusclub 'letterlijk en figuurlijk  een rondje dorp' en trakteerde de bewoners op een glaasje champagne dat via een gatenplank werd aangereikt. De stunt werd door de inwoners van Elsloo zeer gewaardeerd.

In de digitale boekenkast van deze website staat op de plank PBET/jaaroverzichten/8 het chronologische jaaroverzicht 2020. Klikken op de link jaaroverzicht 2020 werkt ook. Ondanks corona is er in Elsloo toch nog heel wat gebeurd. Lees het jaaroverzicht van 7 pagina's op uw gemak de komende dagen maar eens door.

Kalenderjaar 2021 kan beginnen.

vesuviusbezoek70.jpg - 70.64 kB
Leden van de Vesuviusclub proosten met een 70+er op 31 december 2020 alvast op het nieuwe jaar.

Sponsors elsloo-fr.nl

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10